Destekleyici ve kapsayıcı bir ortam oluşturma ruhuyla, okulumuzdaki öğrenciler Nisan ayı boyunca yenilikçi etkinliklerle zorbalığa karşı mücadele ettiler. İlk olarak öğrencilerin zorbalık hakkındaki düşüncelerini ve duygularını yansıtmak için her harfini proje ortak okullarından birinin yazdığı yazdığı akrostiş bir şiir yazıldı. Bu şiir zorbalığın bireyler ve toplumlar üzerindeki etkisini vurgulayan etkileyici bir hürün oldu.Geleneksel ifade biçimlerinin ötesine geçerek, öğrencilerimiz, akran zorbalığı konusunu ele alan bilgilendirici videolar üretmek için yapay zeka programlarının gücünden faydalandılar ve akranları arasında farkındalık yaratmayı ve empati geliştirmeyi amaçladılar. Küresel dayanışmayı göstererek, uluslararası takım işbirlikleri, "Zorbalığa Karşı" adlı bir e-dergi hazırladı. Son olarak öğrenciler ve öğretmenler, online bir platformda bir araya geldiler. Birlikte, etkileşimli oturumlar ve tartışmalara katıldılar ve sonunda zorbalıkla ilgili bir Kahoot oyunu oynadılar. Bu çok yönlü aktiviteler aracılığıyla, öğrencilerimiz sadece yaratıcılıklarını geliştirmekle kalmadılar, aynı zamanda pozitif değişimin savunucuları olarak da ortaya çıktılar. Nisan ayı etkinliklerinin değerlendirildiği anketle Nisan ayı etkinlikleri tamamlandı.